Pro zajištění bezstarostného nákupu a správného fungování e-shopu používáme tzv. cookies. Přečtěte si více informací o jejich využití a ochraně osobních údajů.

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy k dostupnosti zboží a dopravě

  • Dostupnost zboží "Ihned k odeslání". Máte zboží skutečně skladem? - Ano, takové zboží máme skutečně skladem a při objednání do 11:00 (v pracovní den) jsme jej schopni ještě týž den expedovat (toto neplatí pro nadrozměrné zásilky u kterých probíhá expedice vždy až následující prac. den).
  • Dostupnost zboží "Ihned k odeslání". Mohu si takové zboží vyzvednout osobně? - Ano, zboží máme skladem, jakmile vaši objednávku zkontrolujeme, budeme vás informovat, že si zboží můžete vyzvednout na naší prodejně v Plzni ( kontakty ).
  • Dostupnost zboží "Na dotaz". Kdy mi můžete zboží odeslat? - U zboží "Na dotaz" je potřeba ověřit jeho dostupnost u dodavatele či výrobce. Je tedy nutné nám napsat ( stačí kliknout na tlačítko "Kdy bude skladem?" a zadat e-mail), dostupnost vám ověříme a dáme vám vědět.
  • Je možné mi zboží zaslat? - Ano, zboží vám rádi zašleme kamkoliv po České Republice pomocí přepravní služby PPL. Více v sekci Doprava a platba.
  • Jak dlouho trvá dodání zboží? - Při objednávce zboží do 11 hodin, jej ještě týž den odešleme. Následující pracovní den by vám jej měla přepravní služba PPL dodat (na doručení zásilky mají až dva pracovní dny). V den odeslání vám od nás přijde na e-mail číslo balíku pro on-line sledování. Toto platí jen pro zboží, které máme skladem a nevztahuje se na fotografická pozadí s šíří větší než 2m - ta jsou zasílána jako nadrozměrná zásilka.
  • Za jak dlouho dostanu objednané fotografické pozadí? - Pokud má objednané fotografické pozadí šíři menší než 1,6m, je zasíláno jako klasická zásilka a jeho dodání tedy trvá max. dva pracovní dny. Pokud má objednané pozadí šíři větší než 1,6m, je nutné jej zasílat jako nadrozměrnou zásilku. Nadrozměrné zásilky jsou zasílány přepravní službou PPL SPRINT a jejich dodání trvá obvykle 2 až 5 pracovních dní.
  • Objednal jsem si fotografické pozadí a s ním i další zboží. Proč mi přišlo vše kromě fotografického pozadí? - Pokud se jednalo o pozadí, které je nutné odeslat jako nadrozměrnou zásilku, je pozadí zasíláno vždy samostatně a jeho dodání bude trvat 2 až 5 pracovních dní. Ostatní zboží je odesíláno jako běžná zásilka a většinou vám je dodáno během jednoho až dvou dní. Pokud byla objednávka zasílána na dobírku, celou částku od vás vybere řidič PPL již při předání běžného balíku, pozadí je již zasíláno bez dobírky.
  • Je možné zboží zaslat i Českou poštou, při objednání není na výběr? - S Českou poštou nespolupracujeme z logistických důvodů, zboží vám můžeme dodat kurýrní službou PPL, se kterou spolupracujeme již několik let.
  • Kolik mě bude stát doprava zboží? - Při objednávkách nad 5000,-Kč s DPH je doprava zboží po ČR zdarma (toto neplatí pro nadrozměrné zásilky - ty jsou zpoplatněny vždy). Při objednávkách do 5000,-Kč s DPH se platí vždy jen jedna doprava, bez ohledu na počet odesílaných balíků. Aktuální cenu dopravy naleznete zde.
  • Prodáváte zboží i na splátky? - Ne, v současné chvíli nenabízíme zboží na splátky.

 

Často kladené dotazy k vrácení zboží či reklamaci

  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodu? - Pokud jste zboží objednali přes e-shop, máte možnost vrátit zboží do 14 dnů od převzetí zboží a tímto krokem odstoupit od kupní smlouvy. V této lhůtě musíte zboží poslat na adresu ALPRE s.r.o., Poděbradova 2888/21, Plzeň, 301 00 nebo osobně dopravit na tutéž adresu. Zboží by mělo být v původním stavu, nepoškozené v originálním obalu a s kompletním příslušenstvím. Pokud zvolíte zaslání poštou na naši adresu, je potřeba k zásilce připojit průvodní dopis, ve kterém bude uvedeno, že zboží vracíte či odstupujete od kupní smlouvy do 14 dnů. Dále zde můžete uvést, zda si přejete zaslat nové zboží nebo vrátit peníze. Podrobné informace najdete v článku Obchodní podmínky, v sedmém odstavci.
  • Zboží nefunguje dle mých očekávání, mohu jej zaslat do reklamace? - Ano, zboží nám samozřejmě můžete zaslat do reklamace, ale nejdříve doporučujeme nás kontaktovat - mnohdy jsou problémy způsobeny jen špatným nastavením produktu či špatným složením. Pokud je produkt skutečně defektní, zašlete nám jej na adresu ALPRE s.r.o., Poděbradova 2888/21, Plzeň, 301 00 nebo osobně dopravte na tutéž adresu. Ke zboží vždy přiložte průvodní dopis s popisem závady a kopii nákupního dokladu (nebo číslo nákupního dokladu).
  • Co všechno mám poslat do reklamace se zbožím? - Je vždy lepší se s námi před odesláním zboží zkontaktovat a reklamaci s námi probrat. Ke zboží je důležité přiložit průvodní dopis s popisem závady, kopii daňového dokladu nebo alespoň jeho číslo a komponenty, které jsou nezbytné pro vyřízení reklamace. 

 

Často kladené dotazy k fotokurzům

  • Před samotným objednáním kurzu si prosím projděte Podmínky prodeje kurzů.
  • Objednal jsem si kurz, kdy jej mám uhradit? Co nejdříve. Rezervace místa na kurzu je platná až plnou úhradou kurzu. Na platbu od vás budeme čekat max. 5 dní. Poté můžeme vaši objednávku stornovat.
  • Objednal jsem si kurz, mohu jej zaplatit hotově na vaší prodejně? Ano i ne, kurz je potřeba uhradit do pěti kalendářních dní - po tuto dobu vám budeme rezervovat místo na kurzu. Pokud nebude kurz v termínu uhrazen, vaši objednávku stornujeme a umožníme registraci jinému účastníkovi. Vaše registrace je vždy platná, až plnou úhradou kurzovného.
  • Mohu si objednat i fotokurz který nemá aktuálně vypsaný žádný termín konání? Takový kurz nelze přímo objednat, ale můžete nás kontaktovat s poptávkou, rádi vám sdělíme přibližné datum konání dalšího kurzu.
  • Může místo mě na kurz přijít někdo jiný? Ano, registrace na kurz je přenosná, stejně jako dárkový poukaz. Lze ji tedy předat jinému uživateli. Pro změnu registrace nás prosím kontaktujte - změnu vám potvrdíme.
  • Mnou vybraný kurz je již obsazený, mohu se zapsat jako náhradník? Nevedeme žádný oficiální seznam náhradníků, ale pokud nám napíšete, budeme vás kontaktovat, pokud by se na kurzu uvolnilo místo.
Čekejte prosím...
cross